Uw winkelwagen bevat geen artikelen.

Bestelling en levering

Hoe wordt de bestelling geleverd?
Living in the Garden werkt samen met DPD ophaalpunten en DPD in België en Nederland.

 

Wanneer wordt de bestelling geleverd?
De levering gebeurt binnen de 2 à 3 werkdagen in België en Nederland. Indien dit niet mogelijk is (omdat bijvoorbeeld het bestelde product onvoldoende in voorraad is), brengen wij u zo snel mogelijk op de hoogte van de te verwachten leveringstermijn.

 

Kan ik de status van mijn bestelling volgen?
Van zodra we uw bestelling verzenden, krijgt u van Living in the Garden een bevestiging per e-mail. Daarna kan u via deze tracking code de bestelling volgen. 

 

Hoeveel bedragen de verzendkosten?
Voor verzending met DPD rekenen we 5 euro per levering, voor leveringen van meer dan €40 wordt gratis geleverd.

 

Wat zijn DPD ophaalpunten en hoe werkt dit?
Een DPD Parcel shop is een winkel, benzinestation of supermarkt bij u in de buurt dat als afhaalpunt wordt gebruikt voor uw bestelling bij Living in the Garden. Zodra de bestelling in het Kiala Punt van uw keuze aangekomen is, brengt Kiala u hiervan op de hoogte. U kan uw bestelling afhalen wanneer het u het beste past, want alle Kiala Punten hebben ruime openingsuren. De meeste Punten zijn zelfs in het weekend open. 
Hoe gaat het in zijn werk? 
- Kies bij uw bestelling een Kiala-ophaalpunt bij u in de buurt of dicht bij uw werk, waar u uw pakket wilt laten leveren.
- Wanneer uw pakket is aangekomen ontvang u een e-mail. Zo kan u uw pakket afhalen wanneer het u het beste past.
- Om uw pakket af te halen, volstaat het een identiteitsbewijs te tonen.

 

Wat indien het product niet meer in voorraad is?
Hoewel we onze uiterste best doen om onze stock nauwkeurig op te volgen, kan het gebeuren dat een product getoond op deze webshop toch niet beschikbaar is. Indien dit het geval is met uw order, informeren we u dat de levering wat langer zal duren dan voorzien.

 

Wat als er schade is bij levering? 
Controleer uw bestelling altijd ten tijde van levering. Als u merkt dat er iets stuk is, neem dan binnen de 8 dagen contact op met Living in the Garden via shop@livinginthegarden.be

We nemen dan zo snel mogelijk contact met u op om afspraken te maken omtrent de retourzending. Wij vergoeden de koopsom van zodra we de bestelling hebben verwerkt. 
Retourzendingen kan u versturen naar het etiket op uw dpd-formulier of naar het adres dat u kan vinden op de homepage van Living in the Garden.